Obchodné podmienky internetového obchodu Must have fashion
www.musthavefashion.sk
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) platia pre nákup v elektronickom internetovom obchode www.musthavefashion.sk. VOP bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho ako prevádzkovateľa elektronického internetového obchodu www.musthavefashion.sk a kupujúceho. Tieto VOP tvoria vo svojom aktuálnom znení obsah kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim.
Predávajúci: ktorým je Stabl s.r.o.so sídlom Popradská 64/G, 04011 Košice – Západ, IČO : 50638858, IČ DPH: SK2120407872, zapísaná Obchodný register Okresného súdu Košice I, oddiel: Sro, vložka č. 40515/V. email: obchod@musthavefashion.sk, obchod@musthavefashion.sk, (ďalej len „predávajúci“ )a kupujúcim (ďalej „kupujúci“ alebo „zákazník“), ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.
Spôsob objednávania
Objednávku tovaru je možné urobiť on-line priamo na našej stránke. Ak vám nevyhovuje tento spôsob, môžete zaslať objednávku ako mail na našu e-mailovú adresu obchod@musthavefashion.sk , v ktorom je potrebné uviesť presný názov tovaru, veľkosť, počet kusov, vašu presnú adresu a telefónne číslo. V prípade nejasnosti nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu, alebo telefónneho čísla, na ktorom vám odpovieme na vaše otázky. Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, ku ktorej uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a zmluva vzniká samotným
dodaním tovaru. Po zaslaní objednávky Vám obratom zašleme potvrdenie o prijatí objednávky.
Povinnosti predávajúceho
Zákazníkovi sa zaväzujeme dodať:
Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky
Tovar , ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR
Tovar , ktorý bude kvalitne zabalený , aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy
Nezodpovedáme za :
Poškodenie zásielky zavinené poštou
Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou
Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
Výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám . Takýto tovar nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.
Povinnosti kupujúceho :
Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek chýb
nám tieto bezodkladne oznámiť
Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.
V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručí, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru
Ceny tovaru
Ceny tovaru sú účtované zmluvne. Ceny uvedené na našej internetovej stránke sú platné v čase objednania tovaru. Predávajúci si vyhradzuje právo tlačových chýb. Kúpna cena bude považovaná za zaplatenú až pripísaním celej kúpnej ceny na bežný účet predávajúceho alebo uhradením dobierky. Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo k tovaru až do úplného zaplatenia kúpnej ceny. Za nákup nad 100€ je poštovné zdarma. Pri objednávke nad 100€ získavate 10% – nú zľavu na ďalší nákup a poštovné zdarma. Cena uvedená pri každom výrobku je uvedené v eurách s DPH. K cene tovaru bude pripočítané poštovné v zmysle ustanovení našich obchodných podmienok
Spôsob platby
Kupujúci môže uskutočniť platbu niektorým z nasledujúcich spôsobov:
1. V hotovosti (dobierkou), t.j. platbou kuriérovi pri doručovaní cez kuriérsku službu.
2. Bankovým Prevodom vopred v prípade platieb v mene EUR v SR na účet vedený v mBank :
IBAN: SK3411000000002946033355
Pri platbe ako VS (variabilný symbol) uvádzajte prosím číslo objednávky.
Dodacie podmienky
Objednávky vybavujeme priebežne a jednorazovo. Orientačná doba expedície je maximálne 3 pracovné dni. Všetok objednaný tovar Vám bude zaslaný súčasne podľa našich bchodných
podmienok. Objednávky sa zasielajú naraz- tj. dobu expedície pre celú objednávku je potrebné rátať podľa výrobku s najdlhšou dobou expedície. Môže sa však stať, že tovar je dočasne vypredaný a ho musíme vyrobiť. V tomto prípade Vás budeme neodkladne informovať na Vami zadanú kontaktnú e-mailovú adresu alebo telefonicky. V prípade, že sa rozhodnete doobjednať tovar, urobte tak do 10.00hod nasledujúceho dňa. Doobjednaný tovar Vám potom zašleme súčasne s prvou objednávkou.
Termín dodania
Tovar vyrobíme a odošleme max do 10 dni od potvrdenia objednávky. Každú objednávku sa snažíme vybaviť v čo najskoršom termíne. Vo výnimočných prípadoch, sa termín dodania môže predĺžiť, o zmene dodacej doby vás budeme informovať mailom alebo telefonicky. V prípade, že objednaný tovar nebude možné zaslať podľa vyššie uvedenej dodacej lehoty, oznámime Vám predpokladaný termín dodania a vyžiadame Vaše odsúhlasenie. Po vybavení objednávky vždy zákazníka informujeme, že jeho objednávka bola zaslaná . Ak zásielku neobdržíte po uplynutí 2 týždňov, odporúčame informovať sa u nás telefonicky, prípadne mailom. Stáva sa totiž, že zákazníci nedostanú oznámenie z pošty o uložení zásielky.
Doprava a poštovné
Objednaný tovar zasielame slovenskou poštou a kuriérskou spoločnosťou. . Cena za dopravu tovaru v rámci SR na poštu 2,70 € alebo kuriérom na adresu 5€ . V rámci Košíc je dodanie tovaru kuriérom STABL zdarma. Ku každej objednávke prikladáme doklad o predaji, ktorý slúži zároveň ako dodací list. Pri objednávkach zo zahraničia, si vopred dohodneme podmienky aj spôsob dodania a platby. Pri objednávke do zahraničia poštovné vypočítavame individuálne podľa hmotnosti zásielky a štátu, do ktorého zásielku posielame.
Záručná doba
Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak , je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. Priložený doklad o predaji slúži zároveň ako dodací a záručný list. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru k doručeniu Slovenskej pošte alebo kuriérskej službe. Práva a povinnosti kupujúceho sa riadia podľa Občianskeho zákonníka. Záruku si je možné uplatniť na adrese zásielkového obchodu www.musthavefashion.sk . Pri údržbe a používaní tovaru je potrebné riadiť sa návodom na použitie a údržbu.
Zrušenie objednávky
Ak po odoslaní objednávky do 10.00 hod nasledujúceho dňa zistíte, že vám objednaný tovar nevyhovuje, prípadne ste sa pomýlili v objednávke, máte možnosť zrušiť objednávku bez uvedenia dôvodu. Zrušenie nám zašlite na e-mailovú adresu obchod@musthavefashion.sk . Obratom vám pošleme potvrdenie o zrušení objednávky.
Vrátenie tovaru
Ak by Vám objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovoval, jednoducho nám ho do 7 kalendárnych dní od prevzatia zásielky zašlite späť formou balíka, tovar zaslaný dobierkou nebude prijatý. Za každým vrátený tovar Vám obratom zašleme peniaze prevodom na Váš bankový účet .V prípade ak chcete tovar vrátiť bez udania dôvodu je možné vrátiť iba tovar nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom obale.
Reklamácia
Pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty alebo od kuriéra, si ešte na mieste skontrolujte či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia(roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať, môže sa totiž stať, že pracovníci pošty poškodia zásielku nevhodnou manipuláciou. Na už prijaté zásielky reklamácie neprijímame. V prípade, že vám prišla zásielka poškodená a neprevzali ste ju, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom. V tomto prípade Vám pošleme novú zásielku.
Reklamácia sa vzťahuje len na :
preukázateľné výrobné chyby , ktoré boli zistené hneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania
Reklamácia sa nevzťahuje na :
chyby spôsobené užívateľom počas bežného požívania tovaru
Postup pri reklamácii
Aby mohla byť Vaša reklamácia akceptovaná je nutné dodržať niekoľko pravidiel :
Po prevzatí tovaru si prezrite tovar a doklad o predaji. Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu, najneskôr do 3 dni od prevzatia tovaru. V prípade ak zistíte výrobné chyby, je potrebné najprv tovar na vlastné náklady zaslať na našu adresu spolu s uvedením dôvodu reklamácie. K zásielke nezabudnite priložiť kópiu dokladu o predaji, ktorý sme poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa. Reklamovaný tovar vám vymeníme za iný, ktorý si vyberiete alebo vám vrátime peniaze. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Poškodenie tovaru pri preprave má za následok neuznanie reklamácie. Tovar zasielajte buď formou balíka alebo doporučený list v pôvodnom obale. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.
Doba vybavenia reklamácie
Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu. O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, pokiaľ sa nedohodneme inak. Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
Ochrana osobných údajov
Za účelom vybavenia vašej objednávky si musíme uložiť vaše osobné údaje. Poskytnutie údajov je z vašej strany dobrovoľné. Vyplnením objednávacieho formulára dávate súhlas s použitím, spracovaním a uložením vašich osobných údajov do našej databázy. Kedykoľvek máte právo písomne tento súhlas odvolať
Záverečné ustanovenia
Práva zákazníka vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa Zákon č.250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov zostávajú týmito podmienkami nedotknuté . Predávajúci ani kupujúci nezodpovedá za oneskorené plnenie svojich záväzkov vyplývajúcich z týchto podmienok, ak takéto oneskorenie bolo spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť a tak táto strana má právo na primerané predlženie lehoty pri plnení svojich záväzkov.